Con la licencia de Dios
In an isolated village in the Mexican desert, Griselda lives with the wind, silence and suspended time. She looks at life with humanity and pragmatism. Her husband emigrated to the United States, and like other women in the village, the children and the old, Griselda lives in a state of waiting… The haunting presence of absence colours the portrait of this mother of a family, in her strength and fragility.