ConTatto
May 2020, a global pandemic has just begun that forced us to lockdown, and also deprive us of human contacts. Simone, a male nurse forced to work tiring shifts, also has to deal with the impossibility of being able to embrace the woman of his life once he returns home. The meeting with a neighbour will make him reflect.