Cosmonaute
A cuckoo is an astronaut travelling with his robot dog into space. His odd spaceship has too much garbage on board and his dog would like to be taken outdoors for a walk. All these things make very good reasons to land on Mars. But nothing goes quite like they planned. After their walk the robot dog takes off alone in the spaceship and leaves the astronaut back on Mars. The astronaut makes do with a container as a spaceship and finds his unfaithful dog again on Venus.