Cult Witness
I lived in a cult for ten years. The cult leader controlled my life and dictated my thoughts, feelings and actions. Why did this happen to me? Why was it so difficult to break free? To try to understand these questions I went on a journey of self-discovery and spoke to experts and ex-members who suffered similar experiences.