Cyber-Guerilla
When everywhere, great revolutionary causes seem to be on the wane or even on the way to total oblivion, Sub-Commander Marcos and his Zapatista Army of National Liberation suddenly touches a nerve in the collective conscience. Look for EZLN on the Internet, and learn all about the Zapatista rising.