DAENA
A young woman is being stalked by a digital avatar who wants to take over her life. It is not a glitch. It is not a virus. It is her future self.
Co-written with Open API, using Deep Fake technology and facial recognition software, Daena is a compelling short film that explores the dangers and possibilities of artificial intelligence.