Daniel Hope – Der Klang des Lebens
Daniel Hope is one of the greatest violinists of our time. An internationally celebrated star performing on the world’s leading concert stages, ranging from Beijing to London and New York. But his story is also the story about escape and displacement, about the search for a homeland and identity. And ultimately the story of a grand happy ending. The film accompanies the musician on this journey and recounts the story of his life.