In Lausanne, on the shores of Lake Léman, a group of teenagers with migrant backgrounds learn to swim. In the haze of their new lives still taking shape, the swimming lessons offer them an anchor and a sense of community. As they make their way towards adulthood, they learn to keep their heads above water, both in the pool and in a city that does not yet feel like home.