Dans la jungle d'Émilienne
Emilienne is sixteen years old and lives with autism spectrum disorder. From the theatre stage where her mother shares with us the journey she has taken to come to terms with her daughter's autism, the film takes us on a journey into the teenager's daily life, filmed close to her, and partly by her.