Das Engadiner Wunder
In two parallel films two dead people, a man and a woman, recount the last days of their lives. It is far from clear however just how these recordings came to be made on the video cassettes of an amateur botanist, filming flowers on the exact spot where the bodies came tumbling down from a chair lift: two testimonies from "the other side" that are nothing short of miraculous.