For decades Maria Binder has run a flower shop in Zurich’s Oberdorf, rendering her famous far beyond the city limits. Her success is due not only to her unconventional and ornate floral arrangements, but also to her strong personality. Maria Binder tells stories and anecdotes about grave and joyous moments of her life. About encounters with people and flowers.