Das Geheimnis von Bern
The secret of Bern – Why does Bern rock Switzerland? Bernese dialect wherever you listen. Whether in rock, pop, rap or slam: the people of Bern have dominated the dialect music scene in German-speaking Switzerland for many years. What begins as a musical search for clues develops into a journey to the roots of our common social identity. Because the voices from Bern have been telling and singing their way into our collective consciousness for centuries.