Dating Lanzelot
Lancelot is a shy student who struggles to meet women. His lonely life takes a dramatic turn, however, when his flatmate Milan sets up an internet dating profile for him. But his dates with the fairer sex are disastrous: he meets neurotic, big-city singletons, becomes the object of dubious sexual fantasies, is locked away, made a fool of and deceived. Will he ever manage to capture the heart of another?