Dawn Chorus
Right at the end of their sabbatical year backpacking around the world, just as they are about to write "the end" on their journals, life hands them out an extra-time in the form of an unlikely tropical island in the middle of a Swiss lake. But of course, life can be deceptive, and you can just as quickly be cast out of Eden. All of a sudden, how you deal with a given challenge becomes a defining moment.