Dazwischental
In search of their lust for life a privileged couple travels to a picturesque house in a Ticino valley. They are surprised by an old acquaintance, a female writer, who intrudes on the couple's worn out togetherness. Over the course of a drunken night, the three gradually relinquish control. Old secrets and new consequences of their actions drive them to a point where change can take place. A character based Improv Film.