De Chatzelochsenn
The film recounts in a humorous and unique manner the first experience of a summer job in the Alps. While everyday scenes and experiences of this Alpine summer are deliberately kept at the periphery of our attention, stories and experiences of other, more experienced, Alpine shepherds play a key role.