Dead Memories
After years of silence, Aaron, a traumatized young man with a fractured soul, returns to the town of his childhood. Behind his mask, he hides the scars of a past that never healed. What appears to be a string of senseless murders soon reveals itself as a calculated reckoning against those who once destroyed him. A ruthless crusade for revenge, carried out with cold precision and driven by inner chaos.