Death For A Unicorn
Little Billy’s life is tormented by his monstrous aunt, who drags him to the cemetery every day and forces him to clean his dead uncle’s headstone. It is at the cemetery that Billy meets Myrtle, a little phantom suspended between the worlds of the living and the dead. But liberating Myrtle means losing the only real friend Billy has ever had.