Dehors
Rain falls on the park where Eli is playing alone. Natacha gets wet while she desperately and uneasily phones everyone she knows to find a way out. Nearby, Walter is hanging around on his own The sound of his guitar wafts towards the mother and the child who are looking for a shelter for the night.