Deltas, Back To Shores
The sea… On one shore, Ibrahima, a young Senegalese man living illegally in Tangier is dreading his passage over to Europe. On the other shore, Agostinho, a fisherman for over fourty years, has to depart to join his family in Holland. Two stories of migration, whose similarities reveal the need and difficulty of finding one’s place in a world in state of crisis.