Delwende, lève-toi et marche
In Burkina Faso, like in the rest of Africa, ancestral customs often lay down the law. In the countryside, some unexplained deaths are attributed to soul eaters, meaning women who, according to the villagers, due to their occult or evil powers are responsible for these losses. These women are thus marginalized and become society's scapegoats.