Dengeln, Super 8 und anderes altes Zeug
In 1959 Edith Freidig purchases an 8mm camera and records her daily life, alpine nature and her travels. Most of all, however, she films her favourite motif: her husband Werner, while farming. While Swiss agriculture is progressively motorizing around them, the Freidigs decide to cultivate their land using scythes, rakes and their bare hands.