Der Fleck
After escaping from gym class, seventeen-year-old Simon finds himself on the banks of a river with a group of teenagers. Amidst the floating air mattresses and pointless chatter, time passes as sluggishly as the river water. Only when Marie appears and both are catapulted into the nearby riverside forest by an unexpected incident do they escape the lethargic group and enter the timeless intermediate realm of the enchanted river landscape.