Der Frosch und das Wasser
There is no room for adventure in Stefan Busch's everyday life in a supervised shared flat. But during a group outing, his life takes a fateful turn: without hesitation, the young man, whom everyone calls Buschi, joins a Japanese tour group. On this unusual road trip, a cautious friendship develops between Buschi and Hideo Kitamura.