Der Klang der Stimme
The story of four people pushing the realms and possibilities of the human voice. Andreas experiments with his voice to evolve sounds which transform him while performing. Just using her voice, Regula is working hard to achieve the effect of 360 degree surround sound. Matthias tries to understand the voice's secrets with sophisticated scientific methods. Finally, Miriam's techniques inspire people to discover their own voice.