Der Kreis
Zurich, 1958. The bashful teacher Ernst Ostertag and the German cabaret artist Röbi Rapp get to know one another in the Swiss underground organisation called “Der Kreis.” As the two dissimilar men defend their love, they witness the heyday and decline of this Europe-wide pioneering organisation for gay emancipation.