Der letzte August
“Almost a fairy tale”. Once upon a time there was a Swiss who knew very well how to perform the simple duties of his job in an office, and put up with the daily wear and tear. For in his home and garden, he could be his own boss. Alas this was not to the liking of the garden gnomes that also resided there. So it was that on August 1st, Swiss national day, they swore to have their revenge… Could this be the Swiss office worker’s last August?