Der Spatz im Kamin
Karen lives with her husband Markus and their children in her idyllic childhood home. Karen’s sister Jule and her family are visiting for Markus’ birthday. The two women could not be more different. Grim reminders of their deceased mother incite Jule’s rebellion against her domineering sister. As the house gradually fills with life and a sparrow in the chimney seeks a way out to freedom, Karen becomes increasingly tense – until it all comes to a head and the old is destroyed to make room for the new.