Der Tote
Not only death, but complete darkness surrounds him, time seems to have stopped. He doesn't understand where he is. He also does not understand how he got here. But he has a guess for what reason he might be here. Music surrounds him. Melodies show him the way and lead us through the story. And then it can happen that the images disappear before our eyes and live on only in our minds.