Der Vegetarierkongress
At the 1999 International Vegetarian Congress in Widnau, a small village in eastern Switzerland, a mysterious case of food poisoning occurs. When the animators Marion and Noah come across the story, they decide to make a animated documentary about the case. But what can be found out about the truth twenty years later?