Dernière
The last day is breaking over the dying theatre. Once again the spectators return, once again doors open to times of bathing, ball and musical life. The day uncovers images and brings their memories to the surface, the guests marvelling, dancing and still standing in their robes, some of them like drawings fade-out as if from old books. A sea of fire has left its traces, fleeting like a deceasing woman the treasures of history are slowly gliding away. Until the spot light turns off and the sky closes over the last spectators.