Derniers pétales d'une marguerite
In the ambulance taking her away, Louise, a solitary old lady, sees herself travelling down the street where she lives and is revisited by her childhood dreams. This film explores the borders between reality, memory and the imagination, in a sunlit street, towards the end of the day.