Des bleus dans la police
Hervé used to be a financial advisor, Laurent, who has a Haitian father, was a law student, and Lucas, a passionate environmentalist, once dreamt of looking after animals in the wild. But now, all these different personalities want to join the police force. How will they deal with violations of law, suicide attempts, knife attacks and looking after the homeless? Will they learn to behave accordingly and control their emotions in an environment where violence and fear of death are widespread?