Dew Point
When in a hurry his older brother forgets a little orange stick, seven-year-old Noah decides to face the big world and bring it back to him. A strange journey begins, at the end of which the hollowed-out portrait of his brother will emerge, and, beyond that, a foggy and disturbing time.