Di wyssi Frou…
An essay film about the legend of the white woman in the Belchentunnel. As long as the tunnel exists, as old are the rumors about the woman who appears in this tunnel. An artistic exploration of an intriguing phenomenon. Mystical, mysterious but not explanatory. A movie just as long as it takes to travel through the tunnel.