Die Flucht
It's 1945. The war is almost lost. Two brothers meet in the attic of a house to prepare for an escape. They leave a last note in the diary about the war that destroyed everything. A war they never wanted. They make last toast to the homeland they have to leave. A land they never wanted to leave this way.