Die Hölle im Paradies
A terrible tragedy is taking place in Colombia's rainforests. Tens of thousands of peasants are being driven away and massacred to make way for palmoil plantations. Christian missionaries try to protect the threatened population only with moderate success. Among them is Father Joseph Schönenberger. A film crew followed him through the jungle to reveal the backgound of these tactics of expulsion.