Die Liebenden
“Die Liebenden” (The Lovers) is the second part of a small trilogy, dealing with the extinction of memories. In the first part, “Die Badenden” (The Bathers), the two protagonists were subject to the chemical decomposition of the film material. “Die Liebenden”, on the other hand, transforms an old Super8 porn film into both a tragic love story and a horror movie, and finally into a memory, that is being destroyed in the inner world.