Die Photoautomatin
It's the first day of spring: Numerous couples come to visit the old photo booth in the park. While capturing memories, they don't hesitate to kiss wildly, eat and sing inside the booth. What nobody knows: Behind the mirrored glass, the Photo Booth Lady lives and works taking photos. She is increasingly annoyed by the tedious visitors and the day doesn't seem to end.