Die Reise zur Südsee
A real couple, a man and a woman, move about in painted rooms. They make their first eye contact in a launderette. Their gazes change and transform the room. It is their imagination of being in love, ultimately leading to their trip to a palm beach in the moonlight. The couple’s secret longing for paradise. But in the end the sea is raging.