Die Schwarze Spinne
The courageous young midwife Christine makes a pact with the devil to save her village from the brutal terror of the Teutonic Knights. Punished by a spider plague, Christine goes from saviour to hunted, and the violence escalates. Christine faces the decisive battle against the diabolical power that wants to take away the highest good she is willing to die for: humanity.