The youth who remained in the contaminated village of Chiètres after the catastrophe are vegetating, singing to the trains as they pass by. One of them, Nora, lives in a tree house and has retreated into the world of her childhood. One day when her widely travelled Aunt Li visits, she disrupts Nora’s life, between a fairy-tale world and the social reality of her work in a rest home. A free, musical adaption of F. Durrenmatt’s “Der Besuch der alten Dame” that focuses on the figure that returns and the figures that remained.