Diebe Vol 1-3
Three thefts on an afternoon…Marie, a 22-year-old French au pair girl, ends up at a swimming pool with the child she takes care of. Sandra, 9, wanders around the jewellery section of a large department store. Peter, 13, is lustfully studying bras in a shop window. …and then. A film about stealing for love.