Digger DTR
Digger is the name of a very special kind of company, active in a market that need have few worries about future demand: humanitarian demining operations. On location in the Jura mountains of canton Bern this amazing team has dedicated its heart and soul to overcoming a major technical challenge: the creation of a revolutionary machine to assist deminers in the performance of a job fraught with life-threatening dangers. From the trials of the prototype to the final tinkering to perfect the machine's performance in the minefields of Albania, the story of Digger is truly spellbinding.