Dimitri et la drôle de surprise
The bush-taxi is coming! Dimitri, Pili and Oko wonder what it will lose this time. But it’s not a bag of peanuts as they had hoped. It’s a small monkey in a cage that falls off the taxi. The children would all like to take him home. After thinking things through, it is decided that she will stay in the Baobab with Makeba and Dimitri. But the little bird hadn’t planned on having a “little sister”.