Do Re Mi Fa So lauft's
The film offers an unfiltered glimpse behind the scenes of show business and follows the difficult journey of Maurinha, Valeria Jacob and SerGIO Fertitta through the tough music industry. Following a devastating personal tragedy, SerGIO sinks into deep depression and gives up his label. The new CEO stirs up unrest within the label and puts his right-hand man to the test. Furthermore, a mysterious figure causes confusion amongst the characters with her wisdoms.