Doggydays
A mutant dog is running up and down along an endless fence, with the desert on either side. He passes the time running, barking and howling. Suddenly, on the other side of the fence he spies in the distance a member of the opposite sex. He attracts her attention and turns on all the charm he can muster, his desire intensified by the inaccessibility of the loved one… After several attempts, he manages to slide under the fence to join the object of his desire. A brief honeymoon follows. His appetite satisfied, boredom sets in. The dog slides back under the fence to regain his freedom. After waiting for some time his companion decides to move on.