Don't put me in a box – Inclassable
Sidi Larbi Cherkaoui is a world-renowned choreographer. For two years, we had total access to his work. Beyond the artistic portrait, the documentary follows Larbi Cherkaoui. “I'm Arab, white, homosexual and vegan. Whatever I do is political,” he says. This film sheds light on his approach, helping us to understand his origins and his commitment.