Don't Worry About India
An Indian filmmaker returns to his homeland during the national elections. With voting spread over a period of six long weeks, he starts travelling the country, turning the camera towards his family. Their privileged life contrasts starkly with the lives of the ordinary Indian citizens working for them. With a dry sense of humour and eye for the absurd, the director tries to comprehend the India of today, connecting collective and family history, and confronting the recent rise of right-wing populism. A bittersweet and often hilarious tale about the biggest and most chaotic democracy in the world.