Donde està Sara Gomez?
Sara Gomez, afro-cuban filmmaker, lived in the pre and post revolutionary Havana. She invented new landscapes, brought together opposite worlds. This films follows the tracks of a love story: between Sara and Germinal Hernandez (her husband and mythical sound man), Sara and her family, Sara and cinema, Sara and her culture.